Sunday 21 July 2013

NO MORE SHAD ;')

   Assalamualaikum . Wahhh ~ for a long time Na tak bukak blog ni . Mimpi apa entah semalam tetibe teringat nak bukak hari ni , hihii . Study Na ? Hmm , okey je . Tapi , 8A tu belum dapat lagi laaaa :( 2A je exam pertengahan baru2 ni . So bad , right ? InsyaAllah , I will try the best for this trial :* doakan Naa eaaa :* AABS ? Oh Tuhan , rindu sangat mamat tuh . 

   Tahukah anda ? 30/3/2013 telah berlaku sejarah yang paling buruk dalam hidup Naa ~ Na break nga AABS ! wuuuu :'( tersangatlah sedih masa tuuu . Allah je yang tahu ! Tapi , Na kena terima hakikat yang Na ngan dia takde jodoh . Right ? Dia pun dah ada someone else sekarang ni . Wish him happy :') Aku sayang kau sampai bila bila , KAWAN ;) Aku bahagia kenal kau ! Kau mengajar aku apa itu erti cinta .

  Kau juga mengajar aku apa erti kehilangan :') Start from today , no more AHMAD ARSHAD . Dia milik orang lain . Nak kena bash boleh laaa . Hahahahaaa xD kalau nak tahu , perempuan yang paling bodoh atas dunia ni ialah perempuan yang gadoh pasal laki . Apa celop tot ? Low class arrr :p hahaha . See ? Aku boleh tersenyum walaupun aku dah kehilangan orang yang aku sayang :')
Haaa ? Acanoo ? :P senyum selagi anda boleh tersenyum :)

1 comment: